środa, 10 grudnia 2014

Małe info... czyli nudy, których nikt nie czyta :D

Hej. Nie będę się tłumaczyć wiem, że mnie nienawidzicie b nie nie było. Ostatnio dostałam trochę kasy, więc jadę w przyszłym tygodniu na zakupy do Pegaza. Piszę, żebyście wiedzieli, że żyje XD Chciałam wam jeszcze dać link do ciekawego bloga dla fanek Violetty ->->-> LEONETTA
Zauważyłam, że są nowe emotki       


piątek, 3 października 2014

:(

Hej, przepraszam...
Bardzo, bardzo długo mnie nie było. Oglądalność spadła do zera. W sumie nie mam nawet teraz do kogo pisać. Więc jeśli ktoś czyta ten post to proszę o rozgłoszenie powrotu tego bloga :) Nie było mnie długo, ale mam dla was dużo nowości. Za tydzień jadę na Hubertusa więc w następnym tygodniu będzie dużo, dużo zdjęć. Może jeszcze postaram się o jakieś nowe tło czy coś w tym stylu, no bo nie za ciekawie to wygląda. Jakieś zdjęcia ze stajni mam i z wakacji więc będzie  co oglądać dzisiaj.






Nie chcę pokazywać wszystkich bo to by mi zajęło troszkę czasu, więc pokarze wam te pierwsze lepsze z mojego telefonu :/





Dzięki za oglądanie mojego bloga :) Jeszcze raz przepraszam i do następnej notki ;) ~ WICIA
















wtorek, 19 sierpnia 2014

Hejka to ja Wiki. Dzisiaj jak zwykle byłam od rana w stajni i postanowiłyśmy z dziewczynami poświęcić troszkę czasu Pani Róży :) Niestety nie mam zdjęć :/ Mam zato zdjęcia z koniem Julii :-*
Okropnie wyszłyśmy no, ale mówi się trudno. Ok to by było na tyle bo nie wiem co dalej napisać. Pa do jutro ;p

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Witam ponownie :)

Hej to ja Wiki. Od dzisiaj będę pisać Wiki bo to "uangielszczanie" troszkę mi się znudziło. Szczerze mówiąc nie miałam czasu do was napisać bo jest lato, a ja od 8.00 rano do 16.00 jestem w stajni i pomagam oprowadzać dzieci z obozu. Chciałabym się wam pochwalić, że skoczyłam dzisiaj 50cm i jestem zachwycona. Dzisiaj skakałam pierwszy raz, więc myślę, że 50cm to nieźle jak na pierwszy raz. Nie jeżdżę za długo i pewnie bierzecie mnie za głupią dlatego, że piszę bloga, a tak naprawdę nie wiem jeszcze tak dużo. Zaczęłam pisać bloga na początku mojej jazdy, ponieważ chciałam pokazać tym którzy są na moim poziomie jeździeckim, że nie tylko im coś czasami nie wychodzi i chcę pokazać, że te błędy trzeba naprawiać, korygować i wtedy efekty są naprawdę zadowalające. Wszyscy, którzy jeszcze nie skoczyli nawet tej 50-tki to niech wiedzą, że nie warto się bać, bo po skoku czujesz się wspaniale. wspaniałe jest to jak koń przeskakuje przez tą przeszkodę i zaczyna galopować to sprawia, że czujesz się pewna i strasznie zadowolona z siebie. Ok to ja kończę bo muszę jeszcze pomyśleć nad moją jutrzejszą jazdą. Pa do jutra :-*

niedziela, 20 lipca 2014

Louella

Ostatnio wpadłam na świetnego bloga Louella. Jestem jej fanką :-* Najbardziej ubóstwiam to zdj :
Kocham to ! Chciałabym ustawić to na moim profilu jako zdjęcie w tle.  Nie podpisując się pod nią, ale ustawiając to jako fanka.  Louella dzięki, że jesteś :-*
Louella <---- kliknij nie pożałujesz :-*

Ciągle pod górkę.

Hejka to ja Victoria. Na początku przepraszam za kiepską aktywność na blogu. Ostatnio codziennie jestem w stajni tak do 21 więc jak przyjeżdżam do domu chcę troszkę odpocząć.  OK dzisiaj, że względu na to, że jest lato chciałabym przypomnieć i zwrócić uwagę na to co przydarzyło się rok temu latem. To było w górach, były straszne upały. Jak zwykle góry oblegane były przez masę turystów,  więc była to okazja by nieźle zarobić na przewozach bryczką pod górę. Niestety panowie prowadzący i ludzie w bryczkach nie zwrócili uwagi na ciężko charujące zwierzę, które ciągnie ich pod górę.  Jak to w górach konie nie miały dostępu do żadnego poidła po drodze. Biedne zwierzęta mogły nawodnić swój organizm tylko w trakcie 10min przerwy między przesiadkami. Niewielu z tych ludzi były koniarzami i brali wodę dla koni ze sobą, ale konie tych, którzy niestety koniarzami nie byli skończyły tak:

Ma nadzieję,  że zwrócicie na to uwagę jeśli będzie tak potrzeba.  Dzięki za czytanie i jeszcze raz przepraszam za małą aktywność na blogu. Pa do następnej :-*

piątek, 4 lipca 2014

Zabawa w słomie :-*

Hej to ja Victoria. Wczoraj ja, Julii byłyśmy z naszymi naj naj w stajni u Julii dziadka. Najpierw wyprowadziłyśmy kuca Julii Bąbla i wyszczotkowałyśmy go. Potem z nudów zaczęłyśmy rzucać się na snopek. Snopek się rozpadł, więc wykorzystałyśmy szansę i zrobiłyśmy bitwę na słomę. Wyszły z tego całkiem fajne zdjęcia :D


To jeszcze nie wszystko. Mam dla was zdjęcia ze stajni w której uczę się jeździć :D


Ok to by było na tyle. Jeśli podoba wam się nasz blog mówcie o nim znajomym, rodzinie i przyjaciołom. Pa do następnej raczej ciekawej notki. Tym razem napisanej przez Julii. Całuski PAAAAA :-* :-* :-*


czwartek, 3 lipca 2014

Mała uwaga !

Jeśli podoba wam się nasz blog, albo jeśli chcecie aby w zabawach typu wykreślanki uczestniczyło więcej osób powiedzcie o naszym blogu swoim znajomym,  babci, rodzinie. Jeśli wejdzie cię w nasz profil znajdziecie tam drugi blog, który związany jest z muzyką. Może też was zainteresuje.

Zakupy !

Wczoraj tata pojechał do pracy do Poznania, więc zabrałam się z nim aby kupić rzeczy na konia np. bryczesy. Zdjęcia z zakupów :

Kamizelka FOUGANZA 54,99 zł

Bryczesy FOUGANZA 69,99 zł

Czapsy FOUGANZA ok.80 zł

Sztyblety FOUGANZA 129,99 zł

To by było na tyle teraz poproszę Julii,  żeby do was napisała.  Do następnej notki :)

sobota, 28 czerwca 2014

Hejka.

Hej to ja. Dzisiaj byłam  u pewnego pana. Czyściliśmy konie, wyprowadzaliśmy . Mam Mam parę fajnych zdjęć.


OK pa idę.  Do następnej notki !!!


czwartek, 12 czerwca 2014

:)

Odpadł nr. jeden. Kto odpadnie tym razem ??? Przypominam, że wpisujemy w kom nr. tego konia, który ma odpaść.

1.


2.


3.


4.


5.


Do następnego postu. Liczymy na was. :)


Cześć!

Cześć!
Sorki, że tak dawno nie pisałam. Nie miałam czasu. Chciałam coś napisać, ale zapomniałąm. O już sobie przypomniałam. Niedawno zapisałam się na konie. Byłam na trzech lekcjach. Zapisałam się na lekcje do tej samej stajni co Victoria.
To do następnego postu!
                                                                                                                     Julii

Hejka znowu !

Sorki za małą aktywność na blogu ! Od dzisiaj będę pilnować, aby Julii wstawiała posty ! Może sobie w coś pogramy. Wię na początak proponuję wykreślankę ! Ja podam 5 zdj z numerkami, a wy w kom będziecie wpisywać nr tego konia, który ma odpaść. Więc zaczynajmy !!!
1.

2.


3.


4.


5.


CZEKAM NA NUMERKI !!! Do następnejnotki !



czwartek, 22 maja 2014

W "szkole" :/

Szkoła to dla mnie najlepsze miejsce do pisania "z wami". Dziasiaj znowu się pokłuciłyśmy na wf. Reszte opowim wam póżniej bo zaczyna się przerwa :-*

piątek, 16 maja 2014

Hejka :-*

Wiecie jak super mi się układa :D Normalnie super, blog jest o włos od usunięcia ! Czemu ? Tak mamy oglądalność, ale za małą ! Nie jeżdże już konno, bo dostałam "karę". No a Julii ? Julii to już wogule szkoda gadać. Kiedy ostatnio była na blogu? Miesiąc temu ? A może dwa ? I tak jak skończy mi się kara zapisze się na konie spowrotem ale to już nie będzie to samo :( Dobra kończe pa

czwartek, 8 maja 2014

Wycieczka :-*

Hejka to ja Vicki. Jestem w trakcie wycieczki do Kotliny Kołodzkiej razem z Julii. Po drodze zrobyłyśmy postój i okazało się, że obok stacji są zwierzęta. Mianowicie konie, daniele, koguty itp. Nom to pozdrowionka z wycieczki. Dzisiaj mam dla was sweet focie Julii z Danielem :-*

Aha no i zdj moje i Julii oczywiście :-*
Sorki ale słońce robi swoje :/ Aha i jeszcze jedno ja i Julii w tym miesiącu nie będziemy pisać :/ Dlatego, że mamy karę i wstawiać posty będziemy tylko wtedy kuedy wymyślimy jaki pretekst :/ ok to papatki :-*

środa, 7 maja 2014

Tak trochę nie na temat :/

Oglądam sobie "Julie&Julia" no i myśle sobie, że fajnie by było gdybyśmy ja i Julii miały na blogu tyle fanów :)

czwartek, 24 kwietnia 2014

Szczytny cel.

Dzisiaj troszkę o ludziach. Kąkretnie o ludziach, którzy uratowali konie z rzeźni. Tacy ludzie to prawdziwy skarb dla koni, których chce się pozbyć ich właściciel. Tacy ludzie znajdują w internecie strony i szukają koni które mają trafić do rzeźni. Wtedy znajdują numer i dzwonią do właściciela. Są też fundacje pomagające ludzią ratować konie z rzeźni. Pewnie zadacie mi pytanie czym się różni fundacja pomagająca ludzią uratować konie, a tą która pomaga konią z rzeźni ??? Różnią się tym, że jedna pomaga znaleźć ludzią konie, któte można uratować, a druga zakłada ośrodek i sama ratuje konie z rzeźni. Do takich fundacji należy fundacja Tara. Dam wam do niej link :) http://www.fundacjatara.info/sub,pl,konie-adopcje.html      No więc warto ratować konie. Chcielibyście jednego dnia być na jeździe, a drugiego jeść kabanosy z koni ??? Ja nie ! Dobra to by było na tyle papa do następnej.

sobota, 29 marca 2014

Nagrałyśmy filmik :D

No więc krótko i na temat, nagrałyśmy filmik ;) Ale mój komputer to taki muł, że nie chce załadować tego filmiku więc prześle wam go jak będę u Julii ;( więc papapa do następnej notki ;)

Sorki ;/

Sorki, że nie ma jeszcze filmiku ale niemam okazji aby nagrać go z Julii chociaż dzisiaj ma do mnie przyjść więc może dzisiaj. Ale i tak nie mamy o czym gadać w tym filmiku więc piszcie propozycje na jaki temat będziemy gadać papatki do filmiku ;)

sobota, 22 marca 2014

Noc w blasku księżyca ;)

Hejka to ja sorki, że nie wstawiam filmików ale no wiecie szkoła :/ Nakręce filmik i we wtorek już będzie ;) Piszę ten post no bo tak sobie w nocy siedzę i myśle fajna byłaby nocna przejażdżka nie ??? Więc pomyślałam, że możecie wstawiać w kom zdjęcia ze swojich przejażdżek, a może nawet filmy :/ zachęcam wszystkich wybiorę najfajniejsze zdj i filmik ;)

środa, 12 marca 2014

Nowy Konkurs !!!

Hej, mam dla was nowy konkurs.
 Będzie on polegał na tym żeby rozpoznać rasy koni, a następnie wpisać ich rasy w komentarzach.
 Co to za rasa?



Spytancie jaka jest nagroda ??? Nagroda to zdjęcie moje i Viktorii z podpisem ;) wiem kiepsko ale nie mamy pomysłów ;) Pa do następnej notki ;)

/Julii

 

 

 





YEAH :D

Jestem bardzo chora i nie mogę nagrać filmiku dzisiaj za co was bardzo przepraszam ;( Ale  i tak się cieszę bo jakimś cudem weszłam na bloggera na tablecie a to nie zdarza się często :) Uwielbiam was i przesyłam wam filmik na yputube !!! Dawid Rakoczy wstawił filmik z Julii ;D Zobaczcie to ona we własnej osobie ;P http://m.youtube.com/watch?v=Jh29aT51yhM ;) No to jak dodałam już wam ten filmik to nie muszę dodawać zdjęxia nie ??? mogłabym dać wam to zdjęcie bo ma je w galeri ale nie wiem czemu nie chcą mi się załadować ;( no trudno następnym razem :/

wtorek, 11 marca 2014

Zmiany ;)

Miałam was poinformować o zmianach w następnym poście więc jestem ;) Już drugi dzień ni chodzędo szkoły jestesm chora niestety ;( Ale piszę aby poinformować was o zmianach na blogu. Więc od dzisiaj blog nie będzie nazywał się "My Horse's Life" tyko "Nasza Stajnia" , będzie wybrane nowe zdjęcie w tle wygrane w konkursie ogłoszonym w poprzednim poście :) nom to by było na tyle !!! Aha filmiki zaczne wstawiać od następnego tygodnia ;) papa do następnej notki ;) a nie czekajcie chwilę jeszcze zdjęcie ;)

poniedziałek, 10 marca 2014

!!! WIELKIE ZMIANY !!!

Hejka już wiem oczym będzie konkurs. Konkurs będzie nazywał się Wielkie Zmiany :) Nazwałam tak ten konkurs ponieważ postanowiłam zmienić troszkę bloga. Pomysł na zminy na blogu przeszedł razemz odejściem Julii :( Spytacie się "Dlaczego Julii nas opuściła???" Więc Julii opuściła nas ponieważnie ma czasu na prowadzenie bloga :( Ale nie martwciesię w niektórych filmikach i tak będzie uczestniczyła ;) O wszystkichzmianach na blogu poinformuje was w osobnym poście ;)
a terz szczegóły konkursu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KONKURS
 
Konkurs polegał będzie  na wsłaniu w komentarzu właśnie pod tym postem zdjęcia, które nadaje się na tło bloga ;) Zdjęcie musi być ładne nie za ciemne ani nie za jasne, powinno być duże i nie posiadać żadnych napisów :) Osoba, która wyślę najlepsze zdjęcie dostanie nagrodę w postaci filmiku specjalnego poświęconego właśnie jej ;) o doroboty szukać zdjęć;)
 
 

Hejaszki :D

Hej to znowu ja przepraszam was za kiepską aktywnośćna Julii na blogu ;/ Ale mam dla was mało niespodziankę :D ja i Julii postanowyłyśmy nie tylko wstawiąć posty na bloga ale też filmikidzieki temu będie to też vlog :D Aha no i do każdego posta będziemydodawać zdjęcie :) i jeszcze jedna niespodziank ! Ja i Julii zrobimy konkurs jeszcze dziś dowiecie się jaki :) Wiem tylko, że nagrodą dla zwyciescy będzie filmik poświęcony właśnie jemu :D no to by było na tyle, aha przecie obiecałamwamzdjęcie do każdego postu .

 
To zdjęcie detykuje Baśce , koniu z naszej stajni, który niedługo ma się źrebić :)

środa, 26 lutego 2014

:)

Ze specialną dedykacją dla Magdy :) dzięki za jazdę :)


Sorki ... :/

Hej, bosz jak ja dawno do was nie pisałam :( Wiecie, że jestem Belieber ??? nie ? To dla nie wiedzących Belieber- fanka Justina Biebera, która koocha go i wspiera całym sercem. Więc jakiś miesiąc zajmowałam się Justinem więc dopiero teraz napisałam. Właśnie wbiram tapetę pomocy :0

 
 
 
 
no więc nie wiem którą wybrać :/ jeszcze jedno zdjęcie ale to już nie na tapetę ;)
 
 
 
piękny fryz nie ??? :) kocham fryzy :) papa muszę kończyć do następnej notki :)

 

wtorek, 21 stycznia 2014





   Które zdjęcie lepsze:          1.



                 2.

   
Piszcie w komentarzach!

 
 

czwartek, 16 stycznia 2014

Po takim długim czasie... :(

Hej to ja tym raem nie znowy zrobiłam sobie bardzo długą przerwę :( No niestety byłam troszkę zajęta, ale teraz oficjalnie przywracam bloga do życia :) zanim przeczytacie dalszą część tego posty pocieszcie się zdjęciami Top 10 Śmieszne Konie :

                                                                               10.




9.

                
 
 
 
 
8.
 
 
 
 
 
7.
 
 
 
 
 
6.
 
 
 
 
5.
 
 
 
 
 
 4.
 
 
 
3.
 
 
 
 
2.
 
 
 
 
1.
 
ok więc teraz piszcie w komętarzach które zdjecie podoba sięwam najbardziej !!! ok papa to do następnego postu :)