środa, 18 grudnia 2013

Hej to ja :)

Dzisiaj byłam na koniach z Julii. Ma wstawić zdjęcia ale nie wiem czy je wstawi. Fajnie było wiem, że wyda wam się to dziwne ale dzisiaj pierwszy raz galopowałam bez lonży. ok to papa do następnego postu czekam aż Julii wstawi zdjęcia papapapa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz